сряда, 29 юни 2011 г.

Deja Vu (Дежавю)

 
Спомен с полъх полита,
подмята диво листа и въздишки,
подскача детството ми 
с цветните книжки
и като сплетени нишки
събират преди и сега...
Завръщат се мигове
с избелели ликове...
Няма време-само душа,
винаги знаела своята съдба-
бъднините си и че някога е била
мъж, жена, молекула, вълна...
Вятърът същият вероятно е бил
и тук случайно сега се е отбил,
при нея, при мен...
Разхвърлян като път,
с дъжд пременен,
пътувал през векове и континенти,
през всички мои места и моменти.
Познавам го застанал насреща
и му вярвам, когато ме подсеща
за животи сънувани
в пътища и гори непознати,
за гласове нечувани
в картини ясни и богати
на хора събития,  срещи,
на красиви светлини и вещи...
Отвъд, зад щастливото ми детство,
чака ме миналото като наследство,
свързва се в единно безвремие
с вятъра в тихо безветрие...
Нашепва, че ме зове път запечатан,
с огън написан, на камък отпечатан,
във велико Съзнание-знание,
неизменно като преднамезнование.
Разказва, че както всичко е част от едно,
настоящето ми е само звено
(едновременно, временно,
необременно, стременно),
от пътека влакно,
на кораб платно.


Вятърът постепенно отлита 
и старата романтика омита.
Цветовете и отнема,
но духа и не заменя,
а новата къпе се в пъстрата вода
на единствената вечна-Младостта.
Събуждам се и слънцето пече,
а всичко както е било, така си и тече.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар