четвъртък, 8 март 2012 г.

Трън

Трън червен съм сред цветя
и родена съм да провокирам,
дупки правя в действителността,
истината скрита все намирам.
Външността привидна да руша,
игра за мен е тъй забавна:
да се съмнявам в навиците на ума
и в стената от клишета явна,
нови граници да  изградя,
но пак от другата страна да мина!
Статуя изваяна не съм,
аз съм мека, тъмна глина!
Някои ме виждат като "черната овца",
други казват "все наопаки вървя",
-Да, карам в обратното движение,
но въпреки силното течение,
отсреща виждам светлина!

Бъдете различни, не оставайте
никога на същото стъпало,
винаги търсете и се запитвайте,
това ли е вярното начало?
Когато намерите своето различие,
своето лично, индивидуално отличие,
по-лесно ще обичате,
по-често ще привличате
хора свободни и честни,
до изтощение,
които имат и приемат
различно, динамично мнение!
Не бъдете тълпа, бъдете сила!
Бъдете нови, не ябълка изгнила,
посадена от миналите поколения,
мисъл-предрасъдък от вчерашни вълнения!
Това е днешния ден-
той е развитие,
за да не бъдете в плен,
бъдете възвишие!
Само тези, дето се съмняват,
могат истински да вярват!


Няма коментари:

Публикуване на коментар